Başkanlığımız merkez ve taşra teşkilatında 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi görev yapan personele yönelik olarak 20 Şubat 2021 Cumartesi günü saat 14.00’te gerçekleştirilen Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yazılı Sınavına ilişkin sonuçlar aşağıda ekler halinde açıklanmıştır.
Adaylar sınav sonuçlarına ilişkin itirazlarını, 5 (beş) iş günü içerisinde (26 Mart Cuma Günü Saat:18.00’e kadar) AFAD Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınav Kuruluna yapacaklardır.
Adaylar yazılı sınav sonuçlarına ilişkin itiraz başvurularını, T.C. Ziraat Bankası Ankara Beşevler Şubesi Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletmesi Sınav Yönetim Merkezi IBAN: TR560001000799699103995014 numaralı hesaba 25 TL. (Yirmibeş Türk Lirası) itiraz ücreti yatırarak alınan banka dekontu, itiraz konusunun ve iletişim adreslerinin açıkça yazılı olduğu dilekçe ile AFAD Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınav Kuruluna yapacaklardır.
Usule uygun yapılmayan itirazlar, süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ile adayın T.C. kimlik numarası, imza, adres ve banka dekontu olmayan itirazlar ile e-mail ve faksla gönderilen dilekçe ve itirazlar dikkate alınmayacaktır.
İtirazlar en geç 20 (yirmi) gün içinde AFAD Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınav Kurulunca incelenerek sonucu ilgililere yazılı olarak bildirilecektir. İtirazlar üzerine AFAD Başkanlığı Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Sınav Kurulu tarafından verilecek kararlar kesindir.
Sözlü sınav ve müteakip sürece ilişkin takvim Başkanlığımız afad.gov.tr web adresinde daha sonra yayımlanacaktır.
İLANEN DUYURULUR.
EKLER
© 2019 T.C. İçişleri Bakanlığı Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı